Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

Let it snow

Φτου, δεν αποκλείστηκα.
Το πάλεψα αλλά κάποιος είχε βάλει αλυσίδες στο πορτ-μπαγκάζ μου.
Δεν πτοήθηκα, είπα "δεν ξέρω να βάζω αλυσίδες". Αλλά και πάλι τσουπ ένας καλός (παίζεται αυτό) άνθρωπος μου είπε "ξέρω εγώ, θα σε βοηθήσω".
Δεν το βάζω κάτω όμως και πάλι. Μια καλή μου φίλη (φορούσα μίνι φούστα !!!) βγήκε να βοηθήσει και αυτή και ναι. Ο καλός ο άνθρωπος μαγεμένος από τα ωραία πόδια, έκανε λάθος στην αλυσίδα του δεξιού τροχού.
Δεν με θέλει τελικά. Έστω και με κουτσή αλυσίδα, έφτασα σπίτι.
Φτου, δεν αποκλείστηκα.
Yupi, το βρήκα. Θα αποκλειστώ στην κοσμάρα μου και ... ας χιονίζει!!!

8 σχόλια:

ilias είπε...

Τελικά αποκλείστηκα πραγματικά !!!

Alkis είπε...

Σαν μικρό παιδάκι κάνεις! Εύγε! Ελπίζω τουλάχιστον να έφτιαξες έναν χιονάνθρωπο στην ταράτσα ή στην αυλή σου! Αν όλοι οι αθηναίοι φτιάχνατε και από έναν... δεν θα υπήρχε χιόνι στους δρόμους!

ilias είπε...

Εγώ κατά λάθος, όπως καθάριζα την ταράτσα και πέταγα τα χιόνια κάτω, είδα ότι είχα φτιάξει χιονάνθρωπο στο δρόμο πίσω. Ήταν τελικά ο γείτονας που καθάριζε την αυλή του και το δρόμο.

Alkis είπε...

Μετά του πέταξες φαστάζομαι και το φαράσι... για καπέλο...;!;! χαχαχαχα!

Phoebe είπε...

Παιδιά, θερμή παράκληση, ας μου πετάξει κάποιος μια χιονόμπαλα...please...
Όχι τίποτ' άλλο, αλλά άμα ξεκινήσω να πάω εκδρομή στα χιόνια εδώ, θα φάω καμιά γλίστρα και θα με βρουν σε κανά γκρεμό την άνοιξη που θα λιώσουν τα χιόνια...

Unknown είπε...

ΗΛΙΑ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ........
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΑΛΛΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΘΕΜΑ.......

ΤΕΣΠΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΙΣ ΧΑΡΗΚΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ!!!

ΣΠΙΤΙ ΚΑΛΟ ΦΑΓΗΤΟ ΠΑΡΕΟΥΛΑ(ΟΧΙ ΓΚΟΜΕΝΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΗΛΙΑ) ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΡΑΚΟΜΕΛΟ!!!
ΠΑΙΔΙΑ ΗΠΙΑ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΜΕΘΥΣΩ!!!

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ!!!!
Κ.Κ

Giannis Kintzios The Athenian Explorer είπε...

Ilia , me taksidepses kai pragmatika me ekanes na xamogelasw,diavazontas autes tis skepseis...

Ekpliktikh einai h diathesh pou metadideis..agizei tin kardia mou.

Xairomai pou h skepsh sou pragmatopoihthike telika..apokleistikes kai esi, opws oloi mas gia ligo.

Eides ti kanei h thetikh skepsh?

Xairomai na diavazw ta post sou...

Giannis K

Phoebe είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.